fbpx
POWER CIRCUIT
Wil je sterker worden, een ripped fysiek, een algehele sloper worden? Dan is deze training voor jou. Geen bodyweight oefeningen voor ons. We hebben het over Kettlebells, barbells, dumbbells, slamballs/wallballs en alle andere dingen die we zin hebben om op te tillen.
YOGA
fit zijn / worden draait niet alleen om keihard knallen. Je moet ook in balans zijn, je moet flexibel en lenig blijven.  bij ASHTANGA YOGA ga je in en uit de asanas (houdingen) waarbij je gebruik maakt van je ademhaling. Probeer deze stijl als je van een uitdaging houdt!
KETTLEBELL WORKOUT
Er zitten een paar hele fijne voordelen aan het trainen met Kettlebells. Je verbetert je Core strenght, je coördinatie en vet smelt weg terwijl je je spieren vorm geeft. een top training waarbij de tijd voorbij vliegt!
BOOTY CIRCUIT
je bips, je togus, je kont, je r##t het maakt niet uit wat je die van jou noemt. je moet hem/haar trainen!! een geweldig circuit die zich volledig op je zitvlak en ondersteunende spieren richt.
ATHLETE CIRCUIT
welke sport je ook beoefent, je gaat dankzij athlete circuit beter worden. Je gaat verder en hoger springen, harder sprinten en verder kunnen rennen en explosiviteit opbouwen. Kortom een aanrader voor iedereen die z’n game wil verbeteren!
HEAVYBAG TECHNIQUE
het feit dat we geen contact mogen hebben, betekent natuurlijk niet dat we niet aan onze techniek kunnen werken. Dus is je voetenwerk, je stoot/trap techniek achteruit gegaan? kom dan mee trainen. De nadruk ligt op techniek, maar we gaan natuurlijk lekker knallen! TOEGANKELIJK VOOR ALLE NIVEAUS
HEAVYBAG HIIT
KNALLEN GAAN WE! VERSTAND OP NUL, BLIK OP ONEINDIG EN BEUKEN MAAR!
UITERAARD LETTEN WE OP JE TECHNIEK (ZOALS ALTIJD) MAAR HET DOEL HIER IS LEKKER STUK GAAN.
FLOW
Vinyasa Flow Yoga is een dynamische vorm van yoga, waarbij verschillende houdingen door vloeiende bewegingen aan elkaar worden verbonden op het ritme van je ademhaling. De flow ontstaat doordat je volledig opgaat in de vloeiende stroom van houdingen en ademhaling. Hierdoor ontspan je en maak je spanningen en energie vrij. Bij deze vorm van yoga ligt de nadruk op dynamiek en kracht.
OUTDOOR HIIT
VEEL VAN JULLIE HEBBEN NU DE VOORDELEN VAN BUITEN TRAINEN ERVAREN. HEERLIJK IN DE FRISSE LUCHT, HET ZONNETJE (SOMS REGEN) JE OEFENINGEN UITVOEREN. DUS WIL JE WERKEN AAN JE CONDITIE EN JE VITAMINE-D INNAME KOM DAN MEE NAAR BUITEN

LIEVER EERST EVEN PROBEREN?

WIJ BIEDEN EEN 3X PROBEREN kaart aan. kom lekker 3x mee trainen en laat ons je overtuigen.